Omstart

Så har man ett helt nytt liv. Ett nytt liv då man orkar med vardagen och trivs med sin omgivning. Det gammla påminner sej men har ingen betydelse. Vi mår för bra för att bry oss om dåtid.

Bastian är stor kille och har börjat ettan =) Han är duktig och flitig i skolan. En filosofisk kille me fina värderingar. Simon har äntligen börjat hitta sej själv och trivs me sin tillvaro. Teddie är där han e men han mår bra och tar sej framåt med stormsteg vilket var meningen och d gör mej tårögd att tänka på.

Vi (jag, Bastian och Simon) ska flytta till Harbäckshult ...eller det har vi på sätt och vis redan gjort ...men adressen och alla saker ska vara på plats den siste oktober =)
Vi stormtrivs me allt just nu ...förutom att vissa nötter inte kan stå för sitt ansvar för vad dom gjort och haft sönder utan låter någon annan få betala. Men d slår tillbaka =) ...Lagen är ju på rätt sida.

Vet inte exakt hur framtiden ser ut ...men den är ljus (vilket den inte varit de senaste 2 åren). Jag vet vad jag vill och vart jag kämpar för att komma hän. Hoppas bara det blir så =)

Älskar min familj ...Bastian, Simon, Teddie, Tim och Patrik ...Bengt, Cola, Sotiz å Månsan ...Mysfamilj !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0