Snart över ...

...bara så jobbigt att vara beroende av alla andra runt om. Jag får inte göra något alls igentligen ...men vad har man för val när den andre som inte tar sitt ansvar gör sitt ??
Jaja ...ikväll e d över ...eller iaf imorgon ...

Denna veckan ska jag gå igenom det sista från huset i Åsljunga sen blir det att organisera d här i Harbäckshult. Så till nästa helg ska det bara vara ja å beby (förutom dom stora pågarna aom man inte märker av) ... blir väll god mat å god dricka på lördagen med Pierre å Penny men annars ska d inte göras så vidare mycke annat ...

Idag ska jag skicka in adressändringen på Bastian och på mej och Simon via nätet. Så ska jag skicka ett paket till farmor Monica ...Jag pratade med henne igår, hon blev så glad så :) ...
När jag har bytat förband idag ska jag bryta färgen, kolla jysk om tyg och fixa kuvert till Monicas brev/paket. Jag ska sy en cap/poncho ...Ska göra ungarnas schema och planeringarna inför jul också ...







Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0