...framåt ...

ja gjorde va skulle ...ja rev upp golvet (me lite hjälp), dom kunde bara första helgen i oktober så då skulle d vara färdigt för dom att lägga d nya ...å va händer ...jo dom dök inte ens upp !!! Ja d e deras problem ...ja höll min del av avtalet iaf ...!!

Imorogn e d op *suck* ...
Bastian e hos Daniel vilket känns bra eftersom ja vet inte hur ja mår efter dennna op:n ...Vill bara att allt ska vara över å få komma igång igen ...
Saknar Bastian å Teddie så fruktansvärt mycke ...men d e för deras skull ja gör detta ...Å sålänge dom mår bra så e d ok ...
Ida har ja fixat en del me tvätten å plockat lite, dammsugat å ska dammtorka å torka golvet ...Annars bara sitta me boken eller vis tv/data ....Ska dock göra creps till min underbara familj oxå :) ...

Men allt går framåt. En del går saktare än annat, men framåt ändock.

Nu har jag precis pratat me sköterskan på sjukhuset å kl 10:00 e d OP imorgon ...Så nu ska jag lägga mej i soffan å läsa lite tills älsklingen kommer hem ...

Bastian å Teddie saknar er i massor ...Mamma älskar er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0